Mobile Fokus

Malaysia Tech News Portal

Dapatkan Rebat Sehingga RM 900 bagi pembelian HUAWEI Pura 70 Series

Dapatkan Rebat Sehingga RM 900 bagi pembelian HUAWEI Pura 70 Series 1

Dapatkan Rebat Sehingga RM 900 bagi pembelian HUAWEI Pura 70 Series 2

Inilah peluang anda untuk mendapatkan HUAWEI Pura 70 Series yang terbaru pada harga yang lenih berpatutan semasa KARNIVAL HUAWEI tahun ini.

Nikmati tawaran yang tiada tandingan dengan rebat segera sehingga RM900 pada Siri HUAWEI Pura 70 yang canggih. Sama ada anda ingin menaik taraf untuk prestasi yang dipertingkatkan atau untuk merakam detik kehidupan dengan teknologi kamera canggih, sekarang adalah masa yang sesuai untuk merebut penjimatan ini. Tingkatkan gaya hidup digital anda tanpa merugikan wang, dan terima masa depan teknologi mudah alih dengan Huawei.

HUAWEI Pura 70 Series ini terdiri daripada tiga model iaitu HUAWEI Pura 70, HUAWEI Pura 70 Pro dan HUAWEI Pura 70 Ultra, direka untuk memenuhi sebarang gaya hidup bersama teknologi pengimejan termaju seperti sistem kamera Ultra Lighting yang mampu memberikan anda kualiti imej yang luar biasa dalam setiap tangkapan.

Berikut ialah harga terkini untuk setiap model HUAWEI Pura 70 Series:

Dapatkan Rebat Sehingga RM 900 bagi pembelian HUAWEI Pura 70 Series 3

Jangan lupa untuk mengambil bahagian dalam Anugerah XMAGE 2024 yang akan berakhir pada 31 Julai 2024, dengan menghantar gambar yang diambil menggunakan telefon pintar HUAWEI Pura 70 siri baharu untuk peluang menang daripada kumpulan hadiah bernilai USD100,000.

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.