Mobile Fokus

Malaysia Tech News Portal

realme GT 6 Series akan dilancarkan untuk pasaran global pada 20 Jun ini

realme GT 6 Series akan dilancarkan untuk pasaran global pada 20 Jun ini 1

realme GT 6 Series akan dilancarkan untuk pasaran global pada 20 Jun ini 2

realme telah mengumumkan bahawa realme GT Series akan kembali ditawarkan di pasaran global dimana AI (Kecerdasan Buatan) mencetuskan gelombang baharu sebagai pengubah permainan seterusnya, realme telah menetapkan sasaran untuk menjadi Populariser AI dengan siri GT.

Dalam satu temu bual baru-baru ini dengan Forbes, Sky Li, pengasas dan ketua pegawai eksekutif realme, menyatakan keyakinan penuh untuk membuat kejayaan dalam pasaran mewah. Beliau menekankan bahawa sebagai jenama teknologi yang lebih memahami pengguna golongan muda, realme GT 6 yang akan datang akan melebihi jangkaan dalam setiap aspek.

realme GT 6 Series akan dilancarkan untuk pasaran global pada 20 Jun ini 3

Sky mengakui permintaan global daripada pengguna realme untuk kembalinya GT Series dan menyatakan bahawa mereka tidak boleh membiarkan jangkaan ini tidak dipenuhi.

realme GT 6 adalah model yang digelar “New Flagship Killer Powered by AI” yang telah lama ditunggu-tunggu ditetapkan untuk mengatasi pendahulunya dengan menggabungkan pengalaman AI tercanggih dan prestasi berkuasa tinggi.

AI mewakili hala tuju masa depan industri telefon bimbit. Kemunculan era AIGC akan mencetuskan gelombang baru pengembangan pasaran, mendorong telefon pintar berkemampuan AI ke fasa pertumbuhan yang baru.

Untuk merebut peluang ini, realme berhasrat untuk melabur dalam inovasi AI dan menjadi penggerak AI yang komited.

Jenama itu telah menubuhkan Next AI Lab dan melancarkan “Pelan Popularisasi AI+UI,” dan melancarkan IP teknologi Next AI, merekrut pakar AI secara global dan mengintegrasikan teknologi canggih daripada rakan kongsi seperti Google, Qualcomm, dan Microsoft untuk membawa fungsi berasaskan AI yang luar biasa dan ciri UI yang inovatif ke pasaran dengan cepat.

AI sedang menjadi tumpuan utama seterusnya, dengan AI dalam bidang pengimejan, suara, dan interaksi akan menjadi tiga trend utama dalam perkembangan AI masa depan.

realme GT 6 Series akan dilancarkan di pasaran global pada 20 Jun ini di Milan, Itali.

 

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.