Mobile Fokus

Malaysia Tech News Portal

Xiaomi Malaysia umumkan promosi jualan 6.6 – diskaun sehingga 75%

Xiaomi Malaysia umumkan promosi jualan 6.6 - diskaun sehingga 75% 1

Xiaomi Malaysia umumkan promosi jualan 6.6 - diskaun sehingga 75% 2

Xiaomi telah mengumumkan kempen jualan 6.6 di Malaysia yang memberikan anda peluang terbaik untuk menaiktaraf kediaman anda dengan tawaran hebat untuk produk pintar AIoT Xiaomi terpilih, termasuk Xiaomi Curved Gaming Monitor G34WQi dan Xiaomi Robot Vacuum X20+ yang serba baharu.

Promosi ini akan berlangsung mulai 6 Jun dimana pembeli boleh menikmati sehingga 50% diskaun bagi produk rumah pintar kegemaran mereka, AIoT pintar serta dua produk yang baru dilancarkan.

Xiaomi Malaysia umumkan promosi jualan 6.6 - diskaun sehingga 75% 3

Xiaomi Curved Gaming Monitor G34WQi

Xiaomi Curved Gaming Monitor G34WQi yang serba baharu menawarkan skrin yang mengasyikkan dengan kadar segar semula yang sangat tinggi. Menampilkan kelengkungan keemasan 1500R, dengan mereplikasi kelengkungan mata manusia, paparan ini menawarkan tontonan yang lebih ergonomik. Reka bentuk melengkung memastikan jarak yang konsisten antara mata dan setiap bahagian skrin, memberikan pengalaman visual seperti realiti dan mengasyikkan.

Selain itu, Monitor Permainan Curved Xiaomi G34WQi juga menampilkan skrin ultralebar 34″ 21:9 dengan resolusi WQHD, kadar penyegaran tinggi 180Hz dengan masa tindak balas 1ms, paparan warna profesional dengan kecerahan 350 nits dan Pensijilan Cahaya Biru Rendah TÜV.

Monitor ini juga menawarkan ketinggian dan pelarasan sudut yang fleksibel dan boleh dipasang pada dinding, memastikan keselesaan anda dalam sebarang kedudukan tempat duduk.

Xiaomi Curved Gaming Monitor G34WQi kini boleh didapati pada harga RM 1,499, dengan tawaran masa terhad pada harga RM 1,249 semasa tempoh jualan ini.

Xiaomi Malaysia umumkan promosi jualan 6.6 - diskaun sehingga 75% 4

Xiaomi Robot Vacuum X20+

Xiaomi Robot Vacuum X20+ merupakan robot vakum serba baharu yang melebihi jangkaan, Ianya memiliki stesen pangkalan yang berkuasa, dengan prestasi vakum dan mengemop yang kuat, pengelakan halangan yang tangkas, dan interaksi pintar, ia boleh menangani semua keperluan pembersihan lantai anda dengan mudah.

Selain itu, Xiaomi Robot Vacuum X20+ menampilkan stesen pangkalan pintar semua-dalam-satu, prestasi vakum dan mengemop yang dipertingkatkan, pengelakan halangan yang lebih tangkas dan pengalaman interaktif yang lebih bijak. Ianya kini ditawarkan pada harga RM 2,999, namun bagi yang berminat, anda membeli vakum robot baharu ini pada harga RM 1,699 sahaja ketika tempoh jualan 6.6 ini.

Berikut adalah senarai produk Xiaomi yang akan ditawarkan pada harga lebih rendah sempena jualan 6.6 :

Xiaomi Malaysia umumkan promosi jualan 6.6 - diskaun sehingga 75% 5

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.