Mobile Fokus

Malaysia Tech News Portal

Produk Tivoli Audio kini ditawarkan secara rasmi di Malaysia

Produk Tivoli Audio kini ditawarkan secara rasmi di Malaysia 1

Produk Tivoli Audio kini ditawarkan secara rasmi di Malaysia 2Jenama audio dan speaker Amerika Syarikat iaitu Tivoli Audio, telah memasuki pasaran Malaysia baru-baru ini dan ianya kini menawarkan sebahagian besar portfolio produk mereka untuk pengguna tempatan.

Produk Tivoli Audio kini ditawarkan secara rasmi di Malaysia 3

Tivoli Audio boleh dikatakan sebagai sebuah jenama yang menawarkan produk audio pada harga yang lebih premium namun dengan rekaan yang lebih klasik dan ikonik.

Selain itu, Tivoli Audia telah memperkenalkan 13 produk untuk pasaran Malaysia yang merangkumi Koleksi Classic, SongBook dan ART. Tivoli Audio komited untuk menggabungkan gaya, audio dan alam semula jadi.

Produk Tivoli Audio kini ditawarkan secara rasmi di Malaysia 4

Dalam pada itu, model tumpuan pada pelancaran Tivoli Audio di Malaysia adalah Tivoli SongBook Max yang ditawarkan pada harga RM 3,499.

Produk Tivoli Audio kini ditawarkan secara rasmi di Malaysia 5

Selain daripada SongBook Max, produk Tivoli Audio di Malaysia ditawarkan pada harga serendah dari RM 1,099 sehingga RM 3,499.

Produk Tivoli Audio kini ditawarkan secara rasmi di Malaysia 6

Lihat koleksi produk Tivoli Audio di stor atas talian Shopee, Lazada, PG Mall, TikTok, dan pengedar eksklusif Nove Marketing

More Stories

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.