Mobile Fokus

Malaysia Tech News Portal

Kunjungi Galaxy AI-Volution di Semua House, Kuala Lumpur – dikuasakan Galaxy S24 Series

Terokai pengalaman yang luar biasa penuh keterujaan di Samsung Galaxy AI-Volution bertempat di Semua House, Kuala Lumpur dengan setiap cabaran yang disediakan dikawal selia oleh teknologi Galaxy AI termaju, dikuasakan oleh Samsung Galaxy S24 Series.

Samsung dengan kerjasama Bomb Battle, pengalaman permainan video pertama yang mengasyikkan di Asia, anda dijemput untuk menyertai pasukan penerokaan angkasa lepas negara elit dalam misi sulit: untuk menyiasat kapal angkasa yang kelihatan terbengkalai dan tidak aktif untuk mengesan tanda-tanda kewujudan makhluk asing.

Pengalaman yang dipersembahkan dengan suasana sci-fi yang pelik dan menampilkan bintang Galaxy ikonik , ekspedisi ini membawa anda ke dunia dalam evolusi AI.

Dengan berbekalkan Galaxy S24 Series, anda akan menavigasi kapal dengan teliti, sentiasa berwaspada terhadap sebarang tanda kehidupan—sama ada makhluk asing atau sebaliknya. Bergerak melalui setiap bilik, dengan memanfaatkan ciri seperti Circle to Search dengan Google dan keupayaan Galaxy AI  seperti Note Assist, Chat Assist, Live Translate dan Photo Assist untuk menjawab kuiz dan melepaskan diri.

5 Peringkat Galaxy AI-Volution yang anda perlu tahu

Sertai pengembaraan Galaxy AI-Volution yang terdiri daripada  lima peringkat . Peroleh mata sambil anda melengkapkan setiap peringkat dan tebus hadiah menarik pada penghujung.

Terbuka kepada semua dari 27 April – 26 Mei 2024, 10 pagi – 10 malam:

1. Welcome Aboard – Ketahui perkara di hadapan dan petua untuk membantu anda membersihkan peringkat di tingkat bawah

2.Ready for Takeoff (5 mata setelah selesai) – Daftarkan diri anda secara rasmi dengan ID foto yang diambil di AI Edit Photowall kami. *Petunjuk: Cari UFO, terletak di Tingkat Bawah

3. AI-Volution x Bomb Battle (15 mata setelah selesai) – Kekal berjaga-jaga, menyahkod teka-teki dan melarikan diri dari kapal angkasa yang tidak aktif yang terletak di tahap B2 dengan Galaxy S24 Ultra sebagai alat anda

4.The Winning Shot  (5 mata setelah selesai) – Ambil gambar kemenangan anda di bilik Nightography di B1 menggunakan Galaxy S24 Ultra.

5.Share the Victory (5 mata setelah selesai) – Akhir sekali, kongsi dan tag foto kumpulan anda dan rakan seperjuangan anda yang berjaya untuk menebus hadiah yang menakjubkan!

Tebus Hadiah Epik

Lebih banyak mata yang anda dapat, peluang anda untuk menerima ganjaran epik adalah tinggi! Bersedia untuk merebut peluang untuk menebus barangan eksklusif dan patung POP MART:

15 mata – Kredit Touch ‘N Go RM10

20 mata – Barangan Samsung Galaxy x Mindfreakxx

30 mata – Patung Kotak Buta Pop Mart (Angka rawak)

Marketplace Curators Lab & The Messy Club

Terdapat lebih banyak Galaxy AI untuk ditemui! Dari 3 Mei – 26 Mei 2024, Samsung telah bekerjasama dengan Curators.Lab dan The Messy Club untuk membawakan anda vendor hebat dengan cara baharu untuk menyemak imbas dan membeli-belah.

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.