Mobile Fokus

Malaysia Tech News Portal

HUAWEI FreeClip dilancarkan – TWS open-ear unik kelas flagship terbaru

Selain HUAWEI MatePad Pro 13.2 yang merupakan tablet premium flagship ternipis didunia, HUAWEI juga telah mencuri tumpuan dengan memperkenalkan inovasi terbaru didalam pasaran audio iaitu HUAWEI FreeClip.

Dengan kemajuan penyelidikan  fon telinga TWS yang semakin berkembang, Huawei telah mengenal pasti demografi yang semakin meningkat yang mencari pengalaman audio yang unik dengan kekuatan teknologi fon kepala tanpa wayar dalam telinga kontemporari sambil sentiasa peka dengan persekitaran.

HUAWEI FreeClip adalah fon telinga open-ear dengan rekaan C-Bridge  untuk menangani cabaran yang dihadapi oleh pengguna yang melakukan aktiviti sukan  atau berbilang tugas antara panggilan dalam talian dan kerjasama bersemuka di tempat kerja

Selain itu, FreeClip juga menampilkan teknologi leakproof sound , pengecaman telinga kiri-kanan pintar pertama dalam industri dengan Smart Wear Detection , kapasiti bateri yang panjang, pengurangan hingar panggilan AI, dan penarafan air dan habuk IP54.

HUAWEI FreeClip terdiri daripada tiga komponen utama iaitu C-Bridge, Comfort Bean dan Acoustic Ball. Ianya juga mempunyai penarafan kalis air dan habuk IP54

Comfort Bean menampilkan reka bentuk berbentuk kacang yang ergonomik yang sesuai dengan lengkung yang rumit dan pelbagai bentuk telinga manusia. Acoustic Ball direka bentuk berdasarkan bentuk model cavum concha sebenar untuk saiz optimum, memastikan kesesuaian lembut dan selesa pada kulit pengguna tanpa menyebabkan ketidakselesaan dan ketegangan.

Selain itu, HUAWEI FreeClip  juga menampilkan ciri panggilan Crystal-Clear AI Calls dan 2 mikrofon + reka bentuk pembatalan hingar angin VPU, memastikan kualiti panggilan yang sangat baik walaupun semasa berada di luar dalam kawasan yang sesak atau semasa senaman luar.

Dalam pada itu, HUAWEI FreeClip memiliki waktu pendengaran sehingga 8 jam atau sehingga 36 jam apabila digunakan bersama bekas pengecasan.

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.