Mobile Fokus

Malaysia Tech News Portal

Signify Malaysia lancar produk pencahayaan Philips Ultra Efficient LED di Malaysia

Signify (dikenali sebagai Philips Lighting) merupakan peneraju dunia dalam pencahayaan secara rasminya telah memperkenalkan rangkaian produk pencahayaan cekap tenaga dan mampan untuk pasaran Malaysia iaitu Philips Ultra Efficient LED, Philips Solar Lighting dan WiZ Smart Lighting

Pada majlis pelancaran  “Let’s Go Eco with Philips Sustainable Lighting”, Signify Malaysia telah mempamerkan pelbagai jenis inovasi produk Philips Lighting yang membolehkan pengguna produk Signify di Malaysia menikmati produk yang mesra alam selain turut membantu mereka mengurangkan penggunaan tenaga  dan kos dengan ketara.

Produk terbaru Signify ini menggunakan panel LED termaju dan teknologi optik, rangkaian produk Philips Ultra Efficient LED  terdiri daripada mentol LED, tiub LED dan downlight LED adalah 60% cekap tenaga berbanding produk LED  yang sama yang dijual di pasaran . Produk ini direka bentuk untuk memberikan jangka hayat penggunaan sehingga 50,000 jam , 3.5x ganda lebih tahan lama produk lampu LED lain dipasaran. Inovasi ini datang pada masa dunia sedang bergelut dengan kos tenaga dan krisis.

 

Selain itu, rangkaian produk Philips Solar Lighting pula  menawarkan pengguna pilihan produk solar yang luar seperti lampu banjir solar, lampu dinding solar, taman solar / produk lampu landskap dan lain-lain. Produk solar ini direka bentuk secara estetik untuk menambah sentuhan keanggunan hiasan pada bahagian luar anda, sambil menjadikannya mudah untuk dipasang dan direka bentuk dengan cara untuk output pencahayaan yang optimum pada waktu petang. Ia memanfaatkan tenaga matahari untuk menyala tanpa menggunakan sebarang tenaga elektrik.

Selain itu,  Meson Interlaced Optics LED Downlight direka menggunakan corak struktur mikro 3D yang inovatif yang mengurangkan silau sebanyak 40%. Signify memanggilnya sebagai teknologi Eye Comfort yang mengurangkan ketidakselesaan mata semasa belajar atau bekerja di bawah cahaya. Dari segi memastikan kesejahteraan pengguna, Double Ended LED tube ini direka dengan peraturan keselamatan dan mematuhi piawaian IEC, dilengkapi dengan ciri kunci keselamatan pada penutup hujung untuk melindungi tiub daripada dihidupkan secara tidak sengaja, memastikan pemasangan yang lebih selamat.

November lalu, Signify telah melancarkan rangkaian produk WiZ Smart Lighting yang boleh dikawal menggunakan Wi-Fi . Semasa acara pelancaran, Signify mempamerkan rangkaian lanjutan produk pencahayaan pintar luar yang dibangunkan menggunakan platform WiZ yang sama. Julat ini turut memperkenalkan SpaceSense, teknologi penderiaan gerakan yang terkini. Ciri ini membawa automasi rumah ke tahap seterusnya, menggunakan Wi-Fi dan menghapuskan keperluan untuk sensor dan bateri.

Seterusnya, Signify turut melancarkan pelbagai reka bentuk dan inovasi teknologi Philips HexaStyle Downlights dan Philips Magnetic Track Light yang menyediakan pilihan individu pengguna untuk mencipta corak reka bentuk mereka sendiri di rumah. Inovasi teknologi, yang dipamerkan semasa acara ini, seperti suis pemandangan dan lekapan lampu terpilih CCT, membolehkan pengguna menukar warna pemasangan lampu yang sama hanya dengan togol suis.

Dengan produk Philips Ultra Efficient, Solar Lighting dan produk Inovasi Signify yang lain, kini semua orang kini boleh memainkan peranan ke arah mencipta masa depan yang lebih cerah dan lebih baik ke arah kehidupan yang mampan.

Semua produk akan tersedia di peruncit sah Philips dan platform dalam talian melalui platform Lazada & Shopee.

Maklumat lanjut mengenai Signify boleh dilihat di : http://www.signify.com

More Stories

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.