Mobile Fokus

Malaysia Tech News Portal

Promosi Pra-tempahan HUAWEI Nova 8i, FreeBuds 4, MateView dan MateView GT akan tamat hari ini


HUAWEI telah melancarkan beberapa produk baharu ke pasaran Malaysia pada awal bulan ini namun jika anda masih belum membuat pra-tempahan bagi produk ini, harus kami ingatkan bahawa hari ini adalah hari terakhir untuk anda berbuat demikian.

Promosi pra-tempahan HUAWEI Nova 8i, HUAWEI FreeBuds 4, HUAWEI MateView dan HUAWEI MateView GT menawarkan anda promosi menarik yang tidak patut anda lepaskan.

Berikut adalah promosi pra-tempahan bagi setiap produk terbaru HUAWEI di Malaysia :


HUAWEI Nova 8i – RM 1,299 – percuma HUAWEI Entertainment Gift set, HUAWEI Video (akses VIP 1 bulan), HUAWEI Cloud Storage (1 bulan akses – 200GB) dan HUAWEI Music (3 bulan langganan VIP)

Beli HUAWEI Nova 8i di HUAWEI Store Online Lazada , Shopee dan HUAWEI Official Store.


HUAWEI FreeBuds 4 – RM 599 – percuma HUAWEI Band 4 bernilai RM 139

pra-tempah HUAWEI FreeBuds 4 di HUAWEI Store Online, Lazada , Shopee dan Sengheng


HUAWEI MateView – HUAWEI MateView kini ditawarkan pada harga RM 2,988 di HUAWEI Store Online, HUAWEI Experience Stores, Lazada, Shopee dan Senheng.

Setiap pembelian HUAWEI MateView juga akan menerima rebat tunai bernilai RM 100 dan HUAWEI WIFI AX3 Dual Core bernilai RM 199.


Huawei MateView GT akan ditawarkan pada harga RM 2,488 dan setiap pembelian juga akan menerima rebat tunai bernilai RM 100 dan HUAWEI WIFI AX3 Dual Core bernilai RM 199.

HUAWEI MateView GT kini ditawarkan di HUAWEI Store Online, HUAWEI Experience Stores,Lazada dan Shopee

Promosi ini akan tamat pada 21 Julai dan ini adalah peluang terakhir anda untuk menikmati promosi pra-tempahan dengan membeli produk HUAWEI pilihan anda.

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.