Mobile Fokus

Malaysia Tech News Portal

Casing premium OtterBox untuk siri Apple iPhone 12 kini ditawarkan di Malaysia


Apple iPhone 12 mini, iPhone 12, iPhone 12 Pro dan iPhone 12 Pro Max telah dibuka untuk pra-tempahan di Malaysia dan ianya akan mula ditawarkan pada 13 November ini.

Siri Apple iPhone 12 kini dibuka untuk pra-tempahan – ini yang anda perlu tahu


Generasi iPhone 12 kali ini menawarkan pengguna skrin paparan OLED yang terbaik, kamera dan sistem MagSafe yang canggih.

OtterBox, merupakan jenama aksesori telefon pintar terlaris di A.S. kini telah mengumumkan penawarkan casing yanh menyeronokkan dan berfungsi untuk semua model Apple iPhone 12.

Apa yang lebih menarik, dengan setiap pembelian aksesori, OtterBox akan memberikan sumbangan kepada organisasi tidak berasaskan keuntungan

 

“Apple sentiasa berinovasi dengan cara yang menghubungkan kita semua, dan OtterBox ada di sini untuk melindungi dan mengaktifkan hubungan itu,” kata Ketua Pegawai Eksekutif OtterBox, Jim Parke.

 OtterBox tidak hanya diciptakan untuk mengembangkan casing premium untuk peranti Apple, malah juga berkomitmen untuk memberikan kembali sesuatu kepada masyarakat.

Setiap pembelian OtterBox mewakili peluang anda untuk menyokong salah satu organisasi rakan kongsi kami yang fokus untuk membawa pendidikan inovatif kepada orang di seluruh dunia. “

Koleksi aksesori OtterBox untuk model iPhone 12 mempunyai sesuatu untuk semua orang:

Symmetry Series adalah casing ramping dan bergaya yang terdapat dalam pilihan yang jernih, grafik dan berwarna-warni.

Otter+Pop Series yang memenangi anugerah kini boleh didapati dengan jelas! Otter+Pop Series menampilkan PopTop bersepadu untuk keseronokan dan fleksibiliti tambahan.

Otter+Pop Symmetry Series tersedia dalam pilihan glitter, jernih, warna dan grafik dengan PopTop boleh ditukar untuk mengekspresikan gaya anda.


Defender Series yang bersiap sedia untuk pengembaraan lasak setiap hari.

Commuter Series menawarkan dua lapisan perlindungan untuk kehidupan semasa.

Dari bilik tidur ke ruang tamu atau rumah ke pejabat, Commuter Series melindungi model iPhone 12 dilengkapi penutup port untuk mengelakkan habuk dan kotoran luar.

Strada Series adalah folio kulit mewah dengan pemegang kad terbina dalam untuk kad dan wang tunai yang paling penting folio berfungsi sebagai pemegang telefon anda untuk menonton hiburan di mana sahaja.

• Tambahkan perlindungan 360 darjah ke peranti anda dengan model Amplify untuk iPhone 12.

Amplify Glass akan membantu menjaga keselamatan skrin anda dari kerosakan dengan 5X anti calar dan ketahanan pecah.

OtterBox Alpha Glass juga tersedia dengan pilihan privasi.

Anda boleh mendapatkan aksesori anda! OtterBox dan OtterCares Foundation telah menyokong anak-anak dalam usaha mereka menjadi usahawan, dermawan, pereka cipta dan banyak lagi selama lebih dari satu dekad.

Pada situasi dunia yang amat terkesan akibat Covid-19, OtterBox menjemput anda untuk menyertai misi ini dengan membeli casing dan memilih salah satu organisasi berikut untuk disokong dengan sumbangan dari OtterBox:

International Youth Foundation (IYF) berdiri bersama-sama dengan orang muda. Sebagai organisasi global dengan program yang memberikan 7.7 juta individu dan operasi yang merangkumi 100 negara, IYF bekerjasama dengan organisasi berasaskan komuniti tempatan dan rangkaian rakan korporat, memberi ruang dan peluang kepada orang muda untuk mengubah kehidupan mereka.

Khan Academy adalah sebuah organisasi 501 (c) (3) dengan misi memberikan pendidikan bertaraf dunia secara percuma kepada sesiapa sahaja, di mana sahaja. Khan Academy menyediakan lebih daripada 100 juta pelajar dengan pelajaran berkualiti tinggi, perisian interaktif, latihan, video dan artikel – semuanya percuma.

• Sebagai salah satu NGO belia yang terbesar di dunia, Junior Achievement mempersiapkan orang muda untuk pekerjaan dan keusahawanan, memberikan pengalaman, pembelajaran pengalaman dalam kesediaan bekerja, celik kewangan, dan keusahawanan.

Untuk mengetahui lebih lanjut mengenai program pemberian balik OtterBox dan bagaimana anda boleh menyumbang semasa anda membeli casing, sila kunjungi otterbox.asia/givingback.

Sarung OtterBox untuk Apple iPhone 12 mini, iPhone 12, iPhone 12 Pro dan iPhone 12 Pro Max kini telah ditawarkan sekarang di otterbox.asia dan di stor rasmi OtterBox Malaysia di Lazada

Sarung OtterBox untuk iPad Air (generasi ke-4), Apple Watch 6 dan Apple Watch SE juga tersedia sekarang di otterbox.asia.

Senarai Harga adalah seperti berikut:

 Model

 Siri

 MYR (RRP)

 iPhone 12  mini

 iPhone 12

 iPhone 12 Pro

 iPhone 12 Pro  Max

 Defender Series

 RM  259.00

 Commuter Series

 RM  149.00

 Symmetry Series

 RM  189.00

 Otter + Pop  Symmetry Series

 RM  239.00

 Strada Series

 RM 239.00

 Alpha Glass

 RM  129.00

 Amplify Series

 RM  189.00

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.