Mobile Fokus

Malaysia Tech News Portal

Samsung Galaxy View akan hadir dengan skrin paparan 18.4-inci

Samsung-Galaxy-View-14

Samsung dikatakan telah bersedia untuk melancarkan tablet gergasi mereka yang akan mempunyai skrin paparan yang besar bagi sebuah tablet seperti Apple iPad Pro dan Google Pixel C. tablet yang dikenali sebagai Galaxy View dilihat akan hadir dengan skrin paparan 18.4-inci dan mempunyai reka bentuk yang baik walaupun mempunyai skrin paparan yang besar.

Berdasarkan laporan sebelum ini, Samsung Galaxy View dijangka akan memiliki skrin paparan 1920 x 1080p, pemproses octa-core Exynos 7, 2GB RAM dan 32GB memori simpanan dalaman.

Selain itu, Galaxy View juga dilihat akan memiliki satu unit kamera utama 2MP, kamera hadapan yang menyokong video HD penuh dan akan berasaskan sistem operasi Android 5.1.1.

Samsung Galaxy View juga hadir dengan satu dok khas yang boleh digunakan untuk meletakkan tablet ini didalam posisi yang diinginkan ketika menonton video atau membuat panggilan video.

Buat masa ini, Samsung belum mengumumkan sebarang tarikh pelancaran rasmi Galaxy View ini namun ianya dijangka akan tiba didalam masa terdekat.

Samsung-Galaxy-View-7 Samsung-Galaxy-View-4 Samsung-Galaxy-View-5 Samsung-Galaxy-View-3 Samsung-Galaxy-View-2 Samsung-Galaxy-View-6 Samsung-Galaxy-View-8 Samsung-Galaxy-View-9 Samsung-Galaxy-View-10 Samsung-Galaxy-View-12 Samsung-Galaxy-View-13 Samsung-Galaxy-View-11

sumber : SAMMobile

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.