Mobile Fokus

Malaysia Tech News Portal

Disney+ Hotstar kini mula bersiaran di Malaysia – Hanya RM 5 sebulan untuk pelanggan Astro Movie Pack


Disney+ Hotstar kini telah mula bersiaran secara rasmi di Malaysia dan pelanggan Movie Pack Astro boleh menikmatinya pada harga serendah RM 5 sebulan.

Jika anda pelanggan Astro, berikut adalah beberapa cara untuk menikmati ‘bundle’ nilai menarik yang membolehkan anda menikmati Disney+ Hotstar mulai 1 Jun 2021:

• Pelanggan ‘Movies Pack’ akan menikmati akses ke aplikasi dan laman rasmi Disney+ Hotstar (DisneyPlusHotstar.my), sebagai sebahagian daripada ‘Movies Pack’ yang baharu, lebih besar dan menarik yang disediakan dengan tambahan RM5 bulanan.

Selaku pengedar rasmi Disney+ Hotstar di Malaysia, Astro dapat memberikan tawaran terbaik untuk pelanggannya.

• Pelanggan lain juga boleh strim Disney+ Hotstar dengan ‘bundle’ berbaloi melalui ‘Starter Plus Pack’ pada harga RM68.82 sebulan atau ‘Value Plus Pack’ pada harga RM87.50 sebulan.

• Sebagai alternatif, para pelanggan boleh menambah langganan ke Disney+ Hotstar pada harga RM54.90 untuk tempoh 3 bulan ke dalam pakej sedia ada mereka.

Pelanggan boleh mendaftar melalui astro.com.my/Disney

Pelanggan ‘Movies Pack’ yang sedia ada dan pelanggan Astro yang lain diingatkan agar mengikuti langkah mudah ini sebelum mereka boleh mula strim.

1. Daftar Astro ID: Untuk pelanggan yang belum mencipta Astro ID, mereka perlu berbuat demikian melalui astro.com.my/astroID.

Pengguna Astro GO juga boleh menggunakan ID mereka yang sedia ada.

2. Aktifkan (bermula 1 Jun 2021): Pelanggan perlu layari astro.com.my/Disney, log masuk dengan Astro ID, masukkan nombor telefon bimbit untuk mengaktifkan kelayakan mereka.

3. Strim (bermula 1 Jun 2021): Selepas berjaya mengaktifkan (Langkah 2), pelanggan perlu muat turun aplikasi Disney+ Hotstar dari Apple App Store atau Google Play Store dan log masuk menggunakan nombor telefon seperti di Langkah

2. Kemudian, mereka boleh mula strim kandungan filem dan program kegemaran di aplikasi Disney+ Hotstar.

Untuk maklumat lanjut, layari astro.com.my/Disney

Para pelanggan perlu mengikuti langkah-langkah yang tertera untuk mengaktifkan akses mereka ke Disney+ Hotstar mulai 1 Jun.

Tonton video panduan dibawah :

Jika anda bukan pelanggan Astro, anda masih boleh melanggan Disney+ Hotstar pada kadar RM 54.90 untuk tempoh 3 bulan secara terus pada aplikasi ini.

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.