Mobile Fokus

Malaysia Tech News Portal

Dapatkan Ganjaran Sehingga RM 1.6 Juta dengan Huawei AppGallery

Huawei AppGallery November Bash berada di sini untuk merayakan tarikh penting penjualan e-perdagangan terbesar dengan memberi ganjaran besar kepada semua pengguna Huawei. 

Ganjaran bernilai RM 1.6 juta untuk dimenangi mulai sekarang hingga 11 November 2018, selain daripada jualan mega 11.11 yang akan diadakan di kedai atas talian rasmi Huawei (Shop.Huawei )

AppGallery adalah kedai aplikasi rasmi Huawei di mana Huawei dan pengguna boleh menggunakan AppGallery untuk mencari, memuat turun, mengurus dan berkongsi pelbagai aplikasi mudah alih yang berguna dan menyeronokkan.

Sehingga kini, aplikasi yang paling popular di AppGallery adalah Touch ‘n Go eWallet, di mana pengguna diberi ganjaran dengan kod tambah nilai percuma sebanyak RM10 apabila dimuat turun. 

Di samping itu, antara 30 muat turun utama adalah jenama besar seperti Malaysia Airlines, Sunway Pals, Zalora, KK Box, Touch ‘n Go dan ShopBack.

Semua pengguna peranti Huawei dan Honor mempunyai akses ke AppGallery pada peranti mereka. 

Sebaik sahaja aplikasi Huawei AppGallery dipasang, pengguna akan menerima baucar bernilai RM50 untuk membeli-belah di Shop.Huawei ini pada 11 November 2018.

Untuk maklumat lanjut mengenai tawaran hebat di Huawei AppGallery ini anda boleh lihat di Huawei AppGallery

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.