Mobile Fokus

Malaysia Tech News Portal

Mi Fan Festival Malaysia 2018 akan berlangsung 6 April ini

Mi Fan Festival kembali lagi tahun ini dan ianya akan berlangsung di stor atas talian rasmi di Lazada Malaysia selain di 3 stor fizikal Mi Malaysia yang dibuka baru-baru ini ( penjualan di stor Fizikal adalah sehingga 8 April)

Mi Fan Festival ini menawarkan diskaun sehingga 70% bagi produk-produk terpilih dan juga hadiah percuma dengan pembelian telefon pintar.

Mi Fan Festival 2018 ini akan berlangsung dari pukul 12 tengah malam 6 April sehingga 12 tengahari pada hari yang sama ( selama 12 jam).

Antara aksesori Xiaomi yang akan ditawarkan pada harga istimewa sempena Mi Fan Festival adalah seperti berikut ( penjualan kilat) :

Mi Band 2 – RM 89

Mi Power Bank 2 10,000mAh – RM 59

Pen Mi Aluminium – RM 9.90

Mi In-Ear Headphones Basic – RM 9.90

Selain itu, Terdapat juga aksesori Xiaomi yang akan ditawarkan dengan diskaun sebanyak 50% dan berikut adalah senarai barang tersebut :

Beg galas Mi City – RM 79

Tetikus tanpa wayar Mi – RM 29

Tetikus mudah alih Mi – RM 39

Bercakap mengenai promosi bagi telefon pintar pula, Anda boleh mendapatkan potongan sebanyak RM 46 bagi pembelian Redmi Note 5 dan Redmi Note 5 Plus manakala Redmi 5A ditawarkan pada harga RM 339 selain Redmi Note 4 yang ditawarkan pada harga RM 699.

Selain itu, pembelian telefon pintar Redmi 5, Redmi 5 Plus, Xiaomi A1 dan Mi Mix 2 membolehkan anda menerima hadiah percuma seperti pada gambar diatas.

Maklumat lanjut mengenai Mi Fan Festival ini boleh anda ketahui di sini : http://event.mi.com/my/live2018/mff

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.