Mobile Fokus

Malaysia Tech News Portal

Produk Audio Sound Blaster Kini Ditawarkan di Malaysia

Creative Technology, syarikat yang terkenal melalui produk audio Sound Blaster telah mengumumkan akan kembali memasuki pasaran Malaysia setelah sekian laman.

Produk Audio Sound Blaster Kini Ditawarkan di Malaysia 1

Senagai permulaan, Creative Technology akan menawarkan beberapa produk terbaru Sound Blaster seperti Sound BlasterX Katana ( khusus untuk gaming), pembesar suara Bluetooth kalis percikan MUVO 2c, Creative iRoar Go, headset tanpa wayar Outlier™ Sports dan pembesar suara NUNO Micro.

Kesemua produk audio Sound Blaster daripada Creative Technology ini boleh dibeli di kedai elektronik ALL IT Hypermarket di KLCC dan IOI City Mall, Asashi Technology Sdn Bhd dan IT STUFF Plaza Hartamas.

Bagi anda yang berada di luar Lembah Klang, anda boleh melakukan pembelian secara atas talian melalui stor CVG di Lazada dan Shopee.

Kesemua produk ini hadir dengan teknologi terkini dan menjanjikan kualiti audio terbaik yang sudah sinonim dengan jenama Creative di seluruh dunia.

Berikut adalah harga kesemua produk Sound Blaster yang ditawarkan oleh Creative Technology ( termasuk GST) :

• Creative Sound BlasterX Katana RM1,299
• Creative Outlier Sports RM299
• Creative iRoar Go RM849
• Creative MUVO 2c RM199
• Creative NUNO micro RM99

Creative Tecnology juga sedang mengadakan satu peraduan yang membolehkan anda memenangi produk audio ini dan maklumat lanjut boleh diketahui di laman FB Creative Technology.

Creative Sound BlasterX Katana

Produk Audio Sound Blaster Kini Ditawarkan di Malaysia 2 Produk Audio Sound Blaster Kini Ditawarkan di Malaysia 3 Produk Audio Sound Blaster Kini Ditawarkan di Malaysia 4
Creative Outlier Sports

Produk Audio Sound Blaster Kini Ditawarkan di Malaysia 5 Produk Audio Sound Blaster Kini Ditawarkan di Malaysia 6 Produk Audio Sound Blaster Kini Ditawarkan di Malaysia 7 Produk Audio Sound Blaster Kini Ditawarkan di Malaysia 8
Creative iRoar Go

Produk Audio Sound Blaster Kini Ditawarkan di Malaysia 9 Produk Audio Sound Blaster Kini Ditawarkan di Malaysia 10
Creative MUVO 2c

Produk Audio Sound Blaster Kini Ditawarkan di Malaysia 11 Produk Audio Sound Blaster Kini Ditawarkan di Malaysia 12
Creative NUNO micro

Produk Audio Sound Blaster Kini Ditawarkan di Malaysia 13 Produk Audio Sound Blaster Kini Ditawarkan di Malaysia 14 Produk Audio Sound Blaster Kini Ditawarkan di Malaysia 15 Produk Audio Sound Blaster Kini Ditawarkan di Malaysia 16

More Stories

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.