Mobile Fokus

Malaysia Tech News Portal

Alcatel One Touch Flash Mini kini hanya RM 189 di Lazada

alcatel one touch mini

Alcatel One Touch Flash Mini yang dilancarkan di Malaysia pada bulan Oktober yang lalu kini ditawarkan pada harga penjualan yang lebih rendah iaitu hanya RM 189.

Harga penjualan istimewa ini kini ditawarkan di Lazada Malaysia dan anda juga boleh mendapatkan 11% diskaun bagi pembelian anda dengan menggunakan kod diskaun ini : TREAT100

Alcatel Flash One Touch Mini hadir dengan skrin paparan 4.0-inci, pemproses dual-core berkelajuan 1.0GHz, 512MB RAM dan 4GB memori simpanan dalaman.

Beli Alcatel One Touch Mini di SINI

Dari segi kamera pula, ianya hadir dengan kamera utama 5MP dengan lampu flash LED manakala kamera selfie Alcatel Flash Mini ini adalah 0.3MP. selain itu, terdapat juga bateri berkapasiti 1,500 mAh dan ianya merupakan telefon pintar dwi-SIM dan mempunyai sokongan 3G.

Beli Alcatel One Touch Mini di SINI

Alcatel Flash Mini turut hadir dengan sistem operasi Android 4.4 KitKat, slot microSD dengan sokongan kad memori sehingga 32GB, waranti 12 bulan, satu pembesar suara pada bahagian belakang dan ditawarkan didalam warna kelabu.

Pada harga penjualan yang sangat berpatutan ini, Alcatel One Touch Mini boleh menjadi satu telefon pintar badget yang sesuai digunakan oleh golongan muda dan sebagai telefon pintar kedua bagi pengguna yang aktif.

Beli Alcatel One Touch Mini di SINI

alcatel one touch mini-1 alcatel one touch mini-2

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.