Mobile Fokus

Malaysia Tech News Portal

Meizu M2 ditawarkan pada harga promosi – RM 499


meizu-m2-malaysia-lazada-harga-pre-order-tempahan-1

Kempen Online Revolution daripada Lazada akan berakhir kurang daripada 24 jam dan sebagai penutup kepada penjualan yang telah berlangsung selama sebulan ini banyak diskaun dan tawaran hebat ditawarkan oleh Lazada Malaysia.

beli Meizu M2 daripada Lazada di SINI

Meizu M2 yang sebelum ini ditawarkan di Malaysia melalui Lazada telah mempunyai harga penjualan RM 549 dan kini ditawarkan pada harga istimewa iaitj hanya RM 499.

Bercakap mengenai spesifikasi yang dimiliki oleh Meizu M2 ini, ianya hadir dengan skrin paparan HD 720p berukuran 5.0-inci (296ppi), pemproses MediaTek MT6735 berkelajuan 1.3GHz, 2GB RAM, 16GB memori simpanan dalaman dan bateri berkapasiti 2,500mAh.

Beli Meizu M2 daripada Lazada di SINI

Selain itu, Meizu M2 juga memiliki kamera utama 13MP, kamera selfie, 5MP, Android 5.1 Lollipo, sokongan dwi-SIM dan slot microSD.

Dengan pembelian Meizu M2 daripada Lazada ini,anda akan menerima perkakas belakang dan gelas perlindungan skrin secara percuma.

Meizu M2 yang ditawarkan pada harga RM 499 ini ditawarkan didalam satu warna iaitu warna kelabu dan warna ini dilihat antara yang paling sesuai untuk digunakan oleh kesemua jantina.

Selain itu, jika anda memiliki kad bank daripada CIMB anda juga mendapatkan tambahan diskaun 12% dengan pembelian Meizu M2 ini

Beli Meizu M2 melalui Lazada di SINI

Untuk membuat tempahan ini anda boleh membuka pautan ini Lazada Malaysia Meizu M2

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.